Analyse

Om tot een goed ontwerp te komen, moeten we eerst een helder beeld scheppen van het ontwerpprobleem. Dit doen we door veel lastige vragen te stellen. Wanneer het doel voor ons duidelijk is, koppelen we dit terug in een schriftelijke debriefing. Zo weten we dat we op één lijn zitten met onze klanten.

Onderzoek

Voorafgaand aan het ontwerpen doen we onderzoek naar de doelgroep, de markt en de beeldtaal die we kunnen toepassen in het ontwerp. We zijn ons bewust van trends en hebben een gedegen kennis van de geschiedenis van het grafisch ontwerp.

Ontwerp

Al onze ontwerpen zijn op maat gemaakt. Door grondige analyse en vooronderzoek zorgen we er voor dat elke klant een uniek ontwerp krijgt. We denken mee met de gebruiker en houden rekening met toekomstige toepassingen. De ontwerpen die we maken worden tot in de puntjes uitgewerkt. Kijk maar eens hoe we dat hebben gedaan bij onze cases.

Voorstel

Tijdens het ontwerpproces verkennen we vele mogelijkheden. We koppelen voortdurend terug naar de opdrachtstelling en maken keuzes. Deze keuzes zijn gebaseerd op het in het voortraject vastgestelde kader. Dit leidt uiteindelijk tot de presentatie van één passend ontwerpvoorstel.

Productie

Of het nu gaat om een visitekaart of een website, Beeldgeneratie streeft naar een duurzaam product. We hebben goede relaties met drukkers en webontwikkelaars, waarmee we tot een goed eindproduct komen.